Առցանց դաս

1.Կոմիտասի երգերից, ո՞ր երգերի վերնագրերը կարող ես գրել:

Լորիկ,Կաքավիկ…

2.Ամենից շատ, ո՞ր երգն է քեզ դուր գալիս: Ինչո՞ւ:

Ամենից շատ սիրում եմ Ձիուկը,որվհետև խաղալու երգ է:

3.Այս ցանկից, ո՞ր հինգ երգը կառանձնացնես նախագծի մեկնարկի համար: Ինչո՞ւ:

Հայր մեր
Այբ, բեն,գիմ
Կաքավիկ
Ձիուկ
Լորիկ
Եղնիկ
Կռունկ ծափ տուր ու թռի
Հոպ, թռի

  • Կաքավիկ
  • Ձիուկ
  • Լորիկ
  • Այբ,բեն,գիմ
  • Եղնիկ

Ես այս երգերը սիրում,ուզում եմ միշտ երգ ենք:

Առցանց քննարկում

1.Կոմիտասի երգերից, ո՞ր երգերի վերնագրերը կարող ես գրել:

հայր մեր

2.Ամենից շատ, ո՞ր երգն է քեզ դուր գալիս: Ինչո՞ւ

հայր մերը, որովհետև ես շատ եմ սիրռում մեղմ երգեր։

3.Այս ցանկից, ո՞ր հինգ երգը կառանձնացնես նախագծի մեկնարկի համար: Ինչո՞ւ

  1. Հայր մեր
  2. Այբ, բեն,գիմ
  3. Կաքավիկ
  4. Ձիուկ
  5. Լորիկ
  6. Եղնիկ
  7. Կռունկ ծափ տու ու թռի
  8. Հոպ, թռի

հայր մեը,  Այբ, բեն,գիմ, Հոպ թռի, Ձիուկ, Կաքավիկ երգերը, որով հետև ես շատ եմ սիրում։